קרוז בים התיכון

קרוז בים התיכון נחשבת לאופציה אידיאלית למשפחות שרוצות ליהנות מכל העולמות: גם ספינות מפנקות בסגנון הכל כלול עם מתקנים לילדים ופעילויות למבוגרים, גם ביקור באטרקציות תיירותיות וגם חופש אמיתי. לפניכם היעדים העיקריים של ספינות הנופש שמשייטות בים התיכון ואפשרויות הבילוי היבשתיות בהם.

יוון
קרוז משפחתי בין איי יוון מאפשר לא רק ליהנות מהאיים הכי ציורים שיש, אלא גם מאטרקציות שונות למשפחות שנמצאות על היבשה למשל:
• האקווריום בכרתים – האקווריום הגדול והחדיש באירופה שבו ניתן לראות את מגוון היצורים הימיים שחיים בקרבתנו: דגים, תמנונים, מדוזות, צבי ים ואפילו כרישים. הביקור במקום מתאים כל השנה הודות לעובדה שהוא מקורה.
• פארק המים פליראקי ברודוס – פארק מים שהוא הגדול ביותר ביוון ואחד הגדולים מסוגו באירופה. במקום ניתן ליהנות ממגוון רחב של מגלשות מים, מבריכות שונות, מסלולי אבובים ומאטרקציות נוספות לכל הגילים. הפארק מפעיל שירות הסעות חינמי מנמל רודוס – מה שאומר בחינתכם דאגה כלכלית אחת פחות.

איטליה
קרוז משפחתי לאיטליה מאפשר לכל המשפחה ליהנות מהתרבות האיטלקית המפוארת, מהאמנות העשירה של המדינה שהיוותה את מולדת הרנסנס וכמובן – לאכול את מטעמי המטבח האיטלקי. קרוז זה מאפשר ליהנות מאטרקציות יבשתיות שונות, למשל:
כפרי נופש בגארדה – כפרים אלו כוללים אטרקציות שונות לכל המשפחה כמו פארקי מים, פעילויות לילדים ומגוון של מקומות בילוי שמהווים נקודת סיום אידיאלי לכל קרוז בים התיכון. כפרי הנופש מאפשרים לכל אחד מבני המשפחה ליהנות בהתאם להעדפותיו, כלומר להמשיך בהם את החופשה אחרי הקרוז כך שתהיה שלמה ומושלמת
• הפארק הפרהיסטורי בפקוליו (Peccioli) – הפארק מאפשר לכל המשפחה ליהנות מאווירה פרהיסטורית בסגנון הסרט "עולם היורה". הפארק כולל דינוזאורים ויצורים פרה-היסטוריים אחרים, מערה של האדם הקדמון שבה ניתן ללמוד מיד ראשונה על מעשיו וכמובן – מתקני שעשועים שונים שכל המשפחה תאהב.

דרום צרפת
דרום צרפת נחשב לאחד האזורים הפסטורליים של אגן הים התיכון – מה שהופך אותה למקום המושלם לחופשה משפחתית שמשלבת ים ויבשה. קרוז באזור זה מאפשר למשפחות ליהנות מהאטרקציות הבאות ולפניכם המפתיעות במיוחד:
• חוות התנינים בפיארלאט Pierrelatte)) – חווה זו כוללת מלבד 300 תנינים שונים גם ג'ונגל אמיתי עם שבילים, עצים טרופיים, כפרים ואפילו מוזיאון קטן. במקום מומלץ לבקר בשעות ההאכלה של התנינים, אבל כל שעה אחרת היא גם טובה.
• מוזיאון המשי במונבושה-סיר-ג'ברון Montboucher-sur-Jabron)) – במוזיאון ניתן לצפות במכונות טוויה ישנות, להפעיל אותן ולעקוב מקרוב אחר תהליך ייצור המשי: גידול התולעים, טווית וצביעת החוטים ולבסוף אריגת הבדים. מקום שמשלב טבע ומדע תחת קורת גג אחת.